Українські реферати та курсові
Здравствуйте, Гость | Авторизация | Регистрация  | Новости
 Головне меню
- Головна сторінка
- Новини
- Методичні вказівки
- Пошук
- Кабінет
- Роботи відвідувачів
- Замовлення
- Питання - відповіді
- Ваші відгуки
- Карта сайту
- Дошка оголошень
- Форум
- Бібліотека


Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Kонтекстная реклама
Роботи відвідувачів
Початок розділу > Презентація товару чіпси ТМ «Люкс»

   Переслати ссилку на реферат, курсова Переслать    В избранное В избранное

  Презентація товару чіпси ТМ «Люкс»

Презентаційна робота з маркетингу

План
I.Дослідження ринку
1.1.Покупці товару
1.2.1.Величина ринку
1.2.2.Розвиток ринку
1.2.3.Частка на ринку
2.Основні конкуренти підприємства стосовно товару
3.Проведення опитування
3.1.Хто підлягає опитуванню
3.2.Розробка листків опитування
3.3.Опитування респондентів
3.4.Аналіз опитування
II.Політика товару
1.Характеристика товару,що презентується, за задумом.Товар у реальному виконанні,товар із підкріпленням.
2.Опис товару
2.1.Проблеми покупця,що вирішуються за допомогою товару
2.2 Здійснення мрії покупця в результаті придбання товару,
одержання послуги
3. Заходи що розробляються для поліпшення існуючого та розвитку нового товару(послуги).
3.1.На підприємстві
3.2.За межами підприємства
4.Порівняння товару підприємства з конкурентами
4.1.Перевага конкуренції,якою володіє підприємство.
4.2.Додаткова користь,(поряд з основною),яку пропонує
Підприємство
5. Характеристика технології виробництва товару на підприємстві. Відповідність виробництва товару надання послуги світовій системі продуктивності.
6. Спосіб,яким підприємство досягає унікальності — використовуючи назву товару; упаковку товару; через сервіс.
7.Життєвий цикл товару.
8.Шкала оцінювання товару
III.Політика цін.
1.Порівняння товару підприємства з дешевшими конкурентами
2.Порівняння товару з дорожчими конкурентами
3.Розрахунок ціни на товар,послугу.
3.1.Методом прямого ціноутворення
3.2.Методом непрямого ціноутворення
4.Маркетингова політика управління цінами.
5.Гарантії конкурентоспроможності товару:
5.1.Через диференціювання ціни.
5.2.Через систему знижок,пов’язаних із покупцями
5.3.Сприятливу поставку
IV.Дистрибуційна політика
1.Уточнення контингенту покупців,яким підприємство збуває 2/3 товару.
2.Розподіл товару підприємства на світ Європу,Україну,область,населений пункт.
3. Отримання покупцем товару підприємства на внутрішньому ринку в своїй країні та на зовнішньому ринку в інших країнах на даний час та в майбутньому
4. Використання підприємством ярмарків,виставок,акцій для залучення покупців на внутрішньому ринку та за кордоном
5. Залучення помічників збуту(подорожуючих працівників) та посередників збуту для реалізації дистрибуційної політики підприємства
V.Комунікативна політика
1.Розробка рекламного процесу презентації товару.
2.Характеристика реклами товару,що презентується,зокрема:
2.1 Наявної реклами підприємства,що досліджується
2.2.Реклама інших підприємств,на аналогічний товар:
2.3.Власна реклама дослідника.
3.Пропаганда,яка проводиться на підприємстві
4.Стимулювання збуту,яке здійснюється на підприємстві
5.Персональний продаж,який організований на підприємстві.
6.Переваги та недоліки засобів маркетингової комунікації підприємства
7.Розробка заходів ефективного збуту товару.
VI.Маркетингова стратегія
1.Визначення пропозиції і розробка заходів стосовно товару на матриці з девяти полів
2.Встановлення маркетингової стратегії на матриці «продукт-ринок».
3.Обгрунтування пріоритету підприємства стосовно подальшого розвитку товару.
4.Обгрунтування пріоритетів подальшого розвитку ринку.
5.Прогноз розвитку підприємства на перспективу.

Ім’я автора Ігор
Емайл chvachka_1768@mail.ru
Термін виконання Вже готово
Ціна 30.00 USD
З питанням отримання даної роботи звертайтеся до її автора за координатами вказаними вище.
Рейтинг файла 781/428/1.82 1.82
Дата публікації 10.09.2010 17:15
Сторінку переглянули 1088 раз


   Переслати ссилку на реферат, курсова Переслать    В избранное В избранное


Комментарии (0)
Вы не авторизованы! Комментарии могут оставлять только зарегистрированные и авторизованные пользователи!

 Реклама

Реферати та курсові
 Наші координати
E-mail: admin[@]studentu.org.ua
Тел. +38-067-874-35-92
Icq 2-353-695
 Питання-відповіді
Какие гарантии, что я переведу деньги, а вы вышлете работу
Какой курс пересчета у.е.
Возможен ли такой вариант? У меня есть готовый диплом, но мой руководитель сделала очень много замечаний по этому диплому. Возможно ли, что кто-то из Ваших сотрудников возьмется за исправление ошибок и недочетов?
Что нужно указывать в примитках в форме замовлення
Скажите пожалуйста, сколько стоит контрольная работа. Я понимаю вопрос не сложный, но ответ я не нашла. может плохо искала;)
 Friend