Українські реферати та курсові
Здравствуйте, Гость | Авторизация | Регистрация  | Новости
 Головне меню
- Головна сторінка
- Новини
- Методичні вказівки
- Пошук
- Кабінет
- Роботи відвідувачів
- Замовлення
- Питання - відповіді
- Ваші відгуки
- Карта сайту
- Дошка оголошень
- Форум
- Бібліотека


Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Kонтекстная реклама
Роботи відвідувачів
Початок розділу > Презентація товару за маркетинговим проектом "Горілка Nemiroff"

   Переслати ссилку на реферат, курсова Переслать    В избранное В избранное

  Презентація товару за маркетинговим проектом "Горілка Nemiroff"

Презентація в PowerPoint

Кількість сторінок-111

Зміст презентації
Вступ
Дослідження ринку
1.Покупець і ринок
1.1.Покупці товару
1.2.Характеристика ринку товару
1.2.1.Величина ринку
1.2.2.Розвиток ринку
1.2.3.Частка на ринку
2.Основні конкуренти компанії Nemiroff
3.Проведення дослідження
3.1.Аналіз опитування
3.2.Висновки за результатами дослідження
Політика товару
1.Характеристика та опис товару
2.Підвищення якості товару
3.Порівняння товару підприємства з конкурентами
4.Характеристика технології виробництва товару на підприємстві
5.Життєвий цикл товару
6.Шкала оцінювання товару
Політика цін
1.Порівняння товару підприємства з дешевшими конкурентами
2.Порівняння товару з дорожчими конкурентами
3.Розрахунок ціни на товар
3.1Методом прямого ціноутворення
3.2Методом непрямого ціноутворення
4.Маркетингова політика управління цінами
5.Гарантії конкурентоспроможності товару
Дистрибуційна політика
1.Уточнення контингенту покупців ,яким підприємство збуває 2/3 товару
2.Розподіл товару підприємства на світ ,Європу, Україну, область, населений пункт
3.Отримання покупцем товару підприємства на внутрішньому ринку в своїй країні та на зовнішньому ринку в інших країнах на даний час та в майбутньому
4.Використання підприємством ярмарків,виставок, акцій для залучення покупців на внутрішньому ринку та за кордоном
5.Залучення помічників збуту та посередників збуту для дистрибуційної політики підприємства
Комунікативна політика
1.Розробка рекламного процесу презентації товару
2.Характеристика реклами товару
2.1.Наявної реклами підприємства, що досліджується
2.2.Реклама інших підприємств на аналогічний товар
2.3.Власна реклама
3.Пропаганда, яка проводиться на підприємстві
4.Стимулювання збуту яке здійснюється на підприємстві
Зміст презентації
5.Персональний продаж,який організований на підприємстві
6.Переваги та недоліки засобів маркетингової комунікації Nemiroff
7.Розробка заходів для ефективного збуту товару
Маркетингова стратегія
1.Визначення пропозиції і розробка заходів стосовно товару на матриці 9-ти полів
2.Встановлення маркетингової стратегії на матриці «продукт-ринок»
3.Обгрунтування пріоритету підприємства стосовно подальшого розвитку товару
4.Обгрунтування пріоритетів подальшого розвитку ринку
5.Прогноз розвитку підприємства на перспективу
Висновки

Ім’я автора Роман
Емайл shkots2007@mail.ru
Телефон 0977805581
Термін виконання Готова робота
Ціна 20.00 USD
З питанням отримання даної роботи звертайтеся до її автора за координатами вказаними вище.
Рейтинг файла 1798/419/4.29 4.29
Дата публікації 24.03.2011 09:35
Сторінку переглянули 1044 раза


   Переслати ссилку на реферат, курсова Переслать    В избранное В избранное


Комментарии (0)
Вы не авторизованы! Комментарии могут оставлять только зарегистрированные и авторизованные пользователи!

 Реклама

Реферати та курсові
 Наші координати
E-mail: admin[@]studentu.org.ua
Тел. +38-067-874-35-92
Icq 2-353-695
 Питання-відповіді
Что нужно указывать в примитках в форме замовлення
Возможен ли такой вариант? У меня есть готовый диплом, но мой руководитель сделала очень много замечаний по этому диплому. Возможно ли, что кто-то из Ваших сотрудников возьмется за исправление ошибок и недочетов?
Какие сроки выполнения заказа
Пишите ли вы работы под заказ
Какой курс пересчета у.е.
 Friend