Українські реферати та курсові
Здравствуйте, Гость | Авторизация | Регистрация  | Новости
 Головне меню
- Головна сторінка
- Новини
- Методичні вказівки
- Пошук
- Кабінет
- Роботи відвідувачів
- Замовлення
- Питання - відповіді
- Ваші відгуки
- Карта сайту
- Дошка оголошень
- Форум
- Бібліотека
Все про туризм, де зупинитись, нерухомість в Карпатах, відпочинок в Яремче, Ворохті, Татарові та Буковелі, вибір житла та пошук супутників на форумі Яремче.
Kонтекстная реклама
Українські реферати та курсові
Початок розділу > Маркетинг

Досвід впровадження маркетингу в галузь соціально-культурної сфери

Дипломна робота, 114 стор. 50 у.о.

Вступ
Розділ 1. Соціально-культурна сфера, специфіка її функціонування в ринкових умовах
1.1 Сутність та розвиток соціально-культурної сфери в ринкових умовах
1.2 Діяльність бібліотек як одна з видів діяльності в соціально-культурній сфері

Розділ 2. Маркетинг в діяльності бібліотек на прикладі районної бібліотеки ім. Коцюбинського
2.1 Роль маркетингу в розвитку бібліотечних закладів
2.2 Сучасна концепція бібліотечного маркетингу
2.3 Види маркетингу

Розділ 3. Досвід впровадження маркетингу в бібліотечній діяльності
3.1 Розробка проведення маркетингового дослідження
3.2 Розробка стратегії і тактики маркетингу бібліотеки
3.3 Обґрунтування видів попиту на бібліотечні послуги
3.4 Стратегії в цiноутвореннi в бiблiотеці
3.5 Реклама та "паблік рілейшнз" в системі активізації та модернізації бібліотеки
3.6 Аналіз впровадження маркетингового підходу в бібліотеках

Висновок
Література
Додатки

Вступ
Актуальність обраної теми полягає в тому, що в умовах обмеженого фінансування актуальним для бібліотек є пошук альтернативних форм фінансування, розробка плану діяльності для їхнього фінансового розвитку.
В дипломній розглядаються теоретичні аспекти впровадження маркетингу в діяльність бібліотек та їх трансформація як культурно–інформаційних центрів, подається методика фінансування бібліотек, аналізується система підготовки фахівців до впровадження маркетингу в бібліотеках.
Практична значимість роботи полягає в тому, що на даний час відсутні ґрунтовні теоретичні, методологічні дослідження в галузі маркетингу соціально-культурної сфери, і їх розробка зможе допомогти у розвитку своєї діяльності одній з галузі СКС - бібліотечним закладам.
Апробація теоретичних розробок автора стосовно моделі сучасної бібліотеки та її трансформації в культурно-інформаційний центр, бібліотечного маркетингу, системи безперервної освіти проводилась на базі районної бібліотеки ім.Коцюбинського м.Шепетівки, на основі чого будувалась методологія бібліотечного маркетингу.
Підведення підсумків дослідження здійснено шляхом аналітичної, математичної обробки даних та систематизації висновків, звірки робочих гіпотез з результатами дослідження. Достовірність результатів і висновків дослідження забезпечено теоретичним обгрунтуванням вихідних положень, комплексом використаних методів, адекватних предмету, меті та задачам дослідження, якісним і кількісним аналізам результатів дослідження.
В результаті дослідження розроблено модель сучасної бібліотеки на основі маркетингу, подано методику проведення маркетингових досліджень, оптимальну модель бібліотечних послуг, методику ціноутворення, тактику організаційно-структурних перетворень в бібліотеках.
В дипломній роботі запропоновано проведення трансформації бібліотек на основі маркетингового підходу. В ході дослідження апробовано використання загальнотеоретичних основ маркетингу в бібліотечній справі і експериментально підтверджено, що бібліотечний маркетинг є інструментом прогресу в бібліотечній справі, забезпечує конкурентоспроможність бібліотек у ринковому середовищі. Автор висуває концепцію, що використання основ бібліотечного маркетингу корисне як при наданні платних, так і безплатних послуг бібліотек і сприяє підняттю їх іміджу та фінансовому забезпеченню їх трансформації.
Проведене дослідження направлено на удосконалення роботи бібліотеки на базі Шепетівської районної бібліотеки ім.Коцюбинського. Сучасний рівень розробленості проблеми в значній мірі вплинув на визначення мети, задач і змісту дослідження. Мета дослідження - обгрунтування теоретико-методологічних засад трансформації сучасної наукової бібліотеки як культурно-інформаційного центру на основі маркетингового підходу.
Аналіз актуальності досліджуваної проблеми, постановка мети та задач дослідження, наукова новизна та практичне значення одержаних результатів подаються у вступі. У першому розділі подається аналіз теоретичних підходів до вивчення поняття соціально-культурної сфери, специфіка її функціонування в ринкових умовах, окреслено напрямки, методику і основні методи дослідження.
У другому розділі розкриваються загальні питання маркетингу і методика розробки маркетингової концепції бібліотеки, її вплив на їх трансформацію.
Розгляд маркетингу в діяльності бібліотек на прикладі районної бібліотеки ім. Коцюбинського здійснюється у третьому розділі, який найбільш повно відображає його роль для бібліотек. Детальне розглядання кожного елементу маркетингу, його видів як з теоретичної, так і з практичної точки зору, покликано довести переваги використання маркетингу в бібліотеках і сприяти пошуку шляхів для їх удосконалення.
У висновку підведені підсумки дослідження, розроблені рекомендації щодо їх впровадження в практику роботи бібліотек, як одної з провідних галузей соціально-культурної сфери. Список літератури допомагає охарактеризувати висвітлення теми дослідження в літературі та розробленість проблеми. Додатки є доповненням до основного змісту дипломної роботи.


Дата: Суббота, 17 Июнь 2006
Переглянута: 9226 раз

Як отримати цю роботу безкоштовно

Замовити реферат, курсову Як замовити дану роботу    Відгуки про реферат, курсову Використані електронні підручники    В вибране В вибране

Інші роботи з даного предмету
  • Розробка плану маркетингу малого (середнього) підприємства
  • Исследование рынка сбыта КПК и его конкурентоспособность
    Вернуться назад

    Комментарии (0)
    Вы не авторизованы! Комментарии могут оставлять только зарегистрированные и авторизованные пользователи!

     Реклама

    Реферати та курсові
  •  Наші координати
    E-mail: admin[@]studentu.org.ua
    Тел. +38-067-874-35-92
    Icq 2-353-695
     Питання-відповіді
    Чи можлива співпраця з вами...
    Какие гарантии, что я переведу деньги, а вы вышлете работу
    Как вы узнаете, кто перевел деньги
    Пишите ли вы работы под заказ
    Можно ли вам перепродать работу которая не понадобилась, но была куплена в агенстве
     Friend