Українські реферати та курсові
Здравствуйте, Гость | Авторизация | Регистрация  | Новости
 Головне меню
- Головна сторінка
- Новини
- Методичні вказівки
- Пошук
- Кабінет
- Роботи відвідувачів
- Замовлення
- Питання - відповіді
- Ваші відгуки
- Карта сайту
- Дошка оголошень
- Форум
- Бібліотека
Все про туризм, де зупинитись, нерухомість в Карпатах, відпочинок в Яремче, Ворохті, Татарові та Буковелі, вибір житла та пошук супутників на форумі Яремче.
Kонтекстная реклама
Українські реферати та курсові
Початок розділу > Паблік рилейшнз PR

Розвиток паблік рилейшнз в Україні

Реферат, 17 ст. 4 у.о.

ПЛАН
Вступ
1. Паблік рилейшнз як сучасна необхідність
2. Джерела й історія розвитку паблік рилейшнз
3. Стан паблік рилейшнз в Україні
Висновок
Список використаних джерел та літератури

Вступ
Паблік рилейшнз (від англійського Publіc Relatіons – зв'язки з громадськістю) має безліч визначень. Одне з найбільш розповсюджених і таке, що найбільш точно відбиває сутність явища запропонували автори монографії "Ефективні паблік рилейшнз" С.Катліп, А.Сентер і Г.Брум: "Паблік рілейшнз – це функція керування, що сприяє налагодженню або підтримці взаємовигідних зв'язків між організацією і громадськістю, від якого залежить її успіх або невдача".
На практиці паблік рилейшнз може охоплювати різноманітні види діяльності: прес-посередництво, промоушн (просування), роботу по зв’язкам з громадськістю, пабліситі, рекламу і багато чого іншого. Однак цим вона не вичерпується. Зазначена діяльність близька до маркетингу і просування товарів на ринок, а також плануванню і представництву, але і це ще далеко не все.
Як бачимо, сфера застосування PR-технологій досить велика. Хоча насправді фахівці з паблік рилейшнз фактично є лише посередниками між організацією, що представляється, і різними групами громадськості, з якими організація має справу. Але справедливості заради варто зауважити, що на піарменів покладається величезна відповідальність за створення і підтримку іміджу організації, яку вони представляють, і від їхньої роботи в значній мірі залежить майбутній розвиток даної структури.
Паблік рилейшнз в Україні розвиваються в певних умовах: конкретний економічний контекст, коли існує вільна конкуренція. І конкретний політичний контекст, коли також є альтернатива. У нас «шкутильгає» й те, й друге. Росія, порівняно з нами, пішла вперед у політичному PR, оскільки там вибори проходять у 89 суб'єктах федерації. У нас раз на чотири роки проходять вибори в парламент і раз на п'ять років — вибори президента. Звичайно, це не дозволяє професіоналізуватися тією ж мірою. Що стосується економіки, то наші виробники теж не дихають один одному в потилицю. Виробник бореться, скоріше, не за клієнта, а за свою частку держбюджету.


Дата: Пятница, 17 Ноябрь 2006
Переглянута: 17627 раз

Як отримати цю роботу безкоштовно

Замовити реферат, курсову Як замовити дану роботу    Відгуки про реферат, курсову Використані електронні підручники    В вибране В вибране

Інші роботи з даного предмету
  • PR в Інтернеті
  • Корпоративний імідж
  • Лобіювання в Україні
  • Паблісіті як засіб PR
    Вернуться назад

    Комментарии (0)
    Вы не авторизованы! Комментарии могут оставлять только зарегистрированные и авторизованные пользователи!

     Реклама

    Реферати та курсові
  •  Наші координати
    E-mail: admin[@]studentu.org.ua
    Тел. +38-067-874-35-92
    Icq 2-353-695
     Питання-відповіді
    Я замовив більше ніж 24 год назад реферат. Відповіді немає.Чому?
    Как перевести деньги на мобильный телефон, если у меня нет телефона
    Какие гарантии, что я переведу деньги, а вы вышлете работу
    Как перевести деньги с помошью мобильного телефона оператор "Киевстар"
    Можно ли вам перепродать работу которая не понадобилась, но была куплена в агенстве
     Friend