Українські реферати та курсові
Здравствуйте, Гость | Авторизация | Регистрация  | Новости
 Головне меню
- Головна сторінка
- Новини
- Методичні вказівки
- Пошук
- Кабінет
- Роботи відвідувачів
- Замовлення
- Питання - відповіді
- Ваші відгуки
- Карта сайту
- Дошка оголошень
- Форум
- Бібліотека
Все про туризм, де зупинитись, нерухомість в Карпатах, відпочинок в Яремче, Ворохті, Татарові та Буковелі, вибір житла та пошук супутників на форумі Яремче.
Kонтекстная реклама
Українські реферати та курсові
Початок розділу > Маркетинг

Розробка плану маркетингу малого (середнього) підприємства

Курсова, 37 с. 10 у.о.

ПЛАН
Вступ 3
1. Сутність і концепції маркетингової діяльності 7
2. Алгоритм розробки плану маркетингу 14
2.1 Розробляємо план маркетингу: Місія 15
2.2 Розробляємо план маркетингу: SWOT-Аналіз 18
2.3 Розробляємо план маркетингу: цілі 20
2.4 Товарна й цінова політика 24
3. Структура плану маркетингу й основних розділів 30
Висновок 35
Список використаної літератури 36

У наш час не одне підприємство в системі ринкових відносин не може нормально функціонувати без маркетингової служби на підприємстві. І корисність маркетингу зростає. Це відбувається тому, що потреби людей, як відомо, безмежні, а ресурси підприємства обмежені. Кожний суб'єкт має свої потреби, задовольнити які не завжди якісно вдається. До кожного необхідний свій індивідуальний підхід. Тому, у нових умовах виживає те підприємство, що може найбільш точно виділяти розмаїтість смаків. Цьому й сприяє маркетинг.
Все сказане підтверджує надзвичайну актуальність обрану тему курсової роботи розробка плану маркетингу малого (середнього) підприємства.
Вивчення основ маркетингу та його активне використання при переході України до ринкової економіки вимагають пристосування основних положень та концепції маркетингу до нашого життя з урахуванням вітчизняної економіки, її специфіки. Це i було зроблено в дослідженнях В.С.Демидова, П.С.Зав'ялова, П.Г.Перерви, В.С.Хруцького, та iн.
Якщо на сьогодні вистачає літератури з проблем маркетингу в цілому, як теоретичного, методологічного, так і прикладного характеру, то висвітлення питань розробки плану маркетингу малого (середнього) підприємства носить епізодичний характер, відсутні ґрунтовні, фундаментальні, узагальнені дослідження.


Дата: Среда, 16 Май 2007
Переглянута: 8223 раза

Як отримати цю роботу безкоштовно

Замовити реферат, курсову Як замовити дану роботу    Відгуки про реферат, курсову Використані електронні підручники    В вибране В вибране

Інші роботи з даного предмету
  • Досвід впровадження маркетингу в галузь соціально-культурної сфери
  • Исследование рынка сбыта КПК и его конкурентоспособность
    Вернуться назад

    Комментарии (0)
    Вы не авторизованы! Комментарии могут оставлять только зарегистрированные и авторизованные пользователи!

     Реклама

    Реферати та курсові
  •  Наші координати
    E-mail: admin[@]studentu.org.ua
    Тел. +38-067-874-35-92
    Icq 2-353-695
     Питання-відповіді
    Что нужно указывать в примитках в форме замовлення
    Пишите ли вы работы под заказ
    Чому у вас так дешево коштує написання роботи, наприклад, диплом - 300 грн.
    Як замовити написання роботи, які терміни
    Возможен ли такой вариант? У меня есть готовый диплом, но мой руководитель сделала очень много замечаний по этому диплому. Возможно ли, что кто-то из Ваших сотрудников возьмется за исправление ошибок и недочетов?
     Friend