Українські реферати та курсові
Здравствуйте, Гость | Авторизация | Регистрация  | Новости
 Головне меню
- Головна сторінка
- Новини
- Методичні вказівки
- Пошук
- Кабінет
- Роботи відвідувачів
- Замовлення
- Питання - відповіді
- Ваші відгуки
- Карта сайту
- Дошка оголошень
- Форум
- Бібліотека
Все про туризм, де зупинитись, нерухомість в Карпатах, відпочинок в Яремче, Ворохті, Татарові та Буковелі, вибір житла та пошук супутників на форумі Яремче.
Kонтекстная реклама
Українські реферати та курсові
Початок розділу > Фізкультура

Спонсорство у спорті

Курсова, 26 стор., 8 у.о.

ЗМІСТ
Вступ................................................................................................................3
1. Розділ 1. Спонсорство у спорті як метод піару......................................5
1.1 Поняття спонсорства як методу піару...............................................5
1.2 Спонсорство у спорті..........................................................................9
2. Розділ 2. Спонсорство на олімпіаді і Пекіні як засіб піару..................16
Висновки........................................................................................................24
Список використаної літератури.................................................................25
Додатки..........................................................................................................26

ВСТУП
Спонсорство є особливим видом комунікації, що виявляється у матеріальній підтримці конкретного суб’єкта та суспільства з метою створення або підкріплення позитивного образу спонсора. Спонсорова ний суб’єкт, у свою чергу, зобов`язається сприяти створенню і розвитку успіху спонсора (підприємству чи особи), досягненню його маркетингових цілей. Мета цього виду діяльності - надання іміджу спонсора своєрідного блиску за допомогою таких засобів, які позитивно сприймаються громадською свідомістю. Здебільшого спонсор ставить за мету асоціювання з позитивними суспільними цінностями, конкретною особою, видом діяльності або організацією.
Тема «Спонсорство у спорті» досі не стала об’єктом дослідження маркетологів як в Україні, так і закордоном. Натомість є лише декілька опублікованих статей. Тому актуальність тематики визначається проблемою спонсорської діяльності в галузі спорту в сучасному комунікаційному просторі. Сьогодні саме спортивний піар є найбільш розвинутим напрямом рекламного бізнесу...


Дата: Воскресенье, 15 Март 2009
Переглянута: 3874 раза

Як отримати цю роботу безкоштовно

Замовити реферат, курсову Як замовити дану роботу    Відгуки про реферат, курсову Використані електронні підручники    В вибране В вибране

Інші роботи з даного предмету
  • Біг на витривалість
  • Біг на коротку дистанцію
  • Лыжный туризм
  • Оволодіння прийомам техніки гри у волейбол
  • Гнучкість. Методика розвитку гнучкості
  • Визначення поняття сила. Різновиди силових здібностей
  • Методика навчання і тренування з бігу на короткі дистанції
  • Система туристичної роботи в школі
  • Вчитель фізичної культури
    Вернуться назад

    Комментарии (0)
    Вы не авторизованы! Комментарии могут оставлять только зарегистрированные и авторизованные пользователи!

     Реклама

    Реферати та курсові
  •  Наші координати
    E-mail: admin[@]studentu.org.ua
    Тел. +38-067-874-35-92
    Icq 2-353-695
     Питання-відповіді
    Как перевести деньги с помошью мобильного телефона оператор "Киевстар"
    А если я буду отправлять деньги не с того номера которий указал
    Как перевести деньги на мобильный телефон, если у меня нет телефона
    Чому у вас так дешево коштує написання роботи, наприклад, диплом - 300 грн.
    Скажите пожалуйста, сколько стоит контрольная работа. Я понимаю вопрос не сложный, но ответ я не нашла. может плохо искала;)
     Friend
    Где купить японский крем для лица otome.com.ua.